22 July 2008

AnTaRa BuDaYa




VS







mlm ni cm biase la lg..tp mlm ni aku cm keletihan je rini..jd aku xdelah seagresif mane la..
tajuk ni saje je aku amik rini sbb aku tangkap gambar kat jamiah td...saje dlm letih2 nk tgkp pak2 arb ni,..hehe
sape yg belajar kat kat negare arab ni tau la perangai dieorg ni...tp xde la smua..lau yg baik tu baik sgt...xleh nk kerane nile setitik abis semua arab kite blacklistkan....xbek gitu..
berbeza sekali budaya ke maktabah da budaya melepak yg ade kat cafe tu..sori yg kat cafe tu aku x zoom sgt,lau xlg byk korag leh dpt tgk..hehe..
jd sbgai penuntut ilmu pepandai la membahagikan mase akan tidak ketinggalan didalam arus era dunia baru ini...boleh je tp jgn la smpai xstdy kan...aku xsyadid...hehe
berbeza sekalikan di kedua2 tempat tu kan....
aku xnk kecek banyak nt pandangan korang kat pak arab ni xelok je..hehe
moralnye : masing2 ade otak..masing2 leh tau mane baik n buruknye...
jgn terus blacklist semua org dgn perbuatan seorg dr komuniti tersebut..
sori ,mlm ni aku letih xdpt nk tumpu pd tajuk aku tu...hehe

2 comments:

anap_ilmi Tuesday, July 22, 2008  

ko tau de wan aku kt kampung kan..ms aku tgh cite2 psl arab kan, die marah aku, die kate "ape nih kutuk2 org keturunan baik2 nih?!" haha...nk wt cmne..senyap je laaa.nsb bek bapk aku backup...

hIrOsHiNaRi Tuesday, July 22, 2008  

nape ayah ko backup?
aku tau sbb ayh ko da g sini..
wan ko yg xg lagi..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO