23 July 2008

TeNGoKLaH .....


ha cantik gambar tu?mesti korang ingat aku amik gambar tu sbb ade akukan?sebenarnye korang tersilap sama sekali ..hehe..(poyo lak ai,mcm edisi siasat..harap xde sape terase ye..hehe)
sbenar fokusnye bukan pada aku..mcm tajuk post aku tula..Tengoklah..
jd klu korg pk2 balik xkn la aku nk mik gambar dgn besi buruk kat belakag aku tu..hehe
aku nk fokuskan sini adelah vandalisme ni...tgk tu telepon tu pun tggl umah die je..mane tah pg isinye..hehe..kat mafraq metropolis ni rase aku la xnmpak lg da pondok telepon ade da...kompen ranapnye...tulah penangan vandalisme penduduk kecil arab di mafraq..kalah dimalaysia..kat felda pun berfungsi lg..mat rempit pun tau nk jage sbb nk gayut ngn minah rempit mlm2 senangkan...tak taulah arab (xsemua ye..org yg wt je yg aku tujukan ni ye...hehe) cmne leh xsyg ni semua ni..mesti xditerap dr sekolah rendah lg ttg kepentingan dan keburukan vandalisme ni..hehe..
moralnye : vandalisme memberi mudarat pada negara dan membuang duit org lain atas kerosakkan yg kite buat...jd sygilah negare kite....

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO