29 October 2008

KeCuRiAn

rabu,430am - pg ni telah berlaku satu kes kecurian dirumah ku ni..ketika aku tersedar,tgk2 langsir bilik terbuka luas...pastu aku cm nampak tgn cube mencari ape yg leh dicuriknye..aku terus menjerit sekuat ati aku..woooiiii...lintang-pukang arab tu lari..mybe klu aku diamkan lg byk die curi...terus tuan mangse (abdullah) ngn aku keluar melihat keadaan di sekeliling rumah termasuk jalan yg berhampiran..
kerugian dianggarkan sebanyak seribu ringgit..pengenalan diri malaysia dan jordan serta kad bank hsbc...yg tidak sempat dicuri jam swatch dan alquran yg berada berhampiran wallet yg dicuri itu...
diharapkan kepada pencuri tersebut untuk memulangkan balik wlupun wallet yg kosong..
kepada kawan2 sekeliling,marilah same2 kite mendoakan supaya hamba ALLAH ini tuk memulangkan semula wlupun wallet shj..

update :
pada pukul 745 lebih kurang..wallet telah ditinggalkan betul2 dihadapan pintu..terima kasih
pada yg medoakan..

update lg :
polis dtg ke rumah sebanyak dua kali menandakan kesungguhan polis bg membantu
kes kecurian tersebut..harap same2 doa tuk memberkas penjenayah tersebut...

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO