14 December 2008

MaNuaL DriVe

rini pengalaman yg paling aku xleh lupekan sbb da lame da aku ngidam nk bawak
keta manual ni..
sbb slame ni aku slu bwak keta auto je [eh,slu ke,hehe]...tp aku bawak pun selame ni secare berlesen terbangla..hehe..yela..mase kat malaysia dulu sbelum nk terbang ke sini..aku xberkesempatan nk membuat lesen kete..motor ade la..lgipun dlu..mane la aku mampu nk wat lesen lg..wat lesen motor pun pakai duit sendiri..siankan..hehe..jd,tepat kul 11 td..aku rase berkeyakinan tuk bawak keta manual ni..sbb dlu ade sekali nk bawak keta akak aku..sampai nk terlanggar tembok la..tu yg trauma jap nk bwk manual..lau auto tu da biase da..hehe..
jd temani mentor yg berkelayakan iaitu mr arifalaud..jd bawakla td dgn licin tanpe termati [cume skli je mati...hehe]..pusing2 la td selame stgh jam..mmg nk lg la..hehe..tq la mr arif sbb percayakan aku ni...hehe..ko mmg best la...xkn aku lupekan..
kepada encik bori,encik anap dan encik dol yg suke tnjuk bawak kete ngn aku....jom drift...ade beran??...hehe
sukernye...hehe..

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO