14 December 2008

TaMbAh WiDgEt

rini aku nk kongsi ngn korang sume suatu bende best gak la...bg sape yg ade website sendiri ke,friendster pun apetah lg....sebenarnye da de da tajuk ni dlu pada pos aku
MaRi MeRiaHkAn FrieNdStEr AnDa!!
cume kali ni lain sikit...tutorial aku bukan sekadar leh amik kat laman web adiwidget tu[time kasih tau adi]tp skrg ni..kite sendiri leh reka gambar ape yg kite suke letak..cthnye aku sendiri letak kat sudut bawah belah kanan aku logo chelsea wlupun adi xsediakan code die...jd bg memudahkan sape yg nk berniat tuk menghiasi web mereka..tutorial die disediakan disini...
generatecode[bukan tutorial aku pun..ciplak je...hehe]






































jd inilah hasilnye setelah mengikut step2 die..begitu senang dan tak perlu memakan mase yg lame..jd selamat mencube....

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO