13 December 2008

NeW FaCe

tak sampai sebulan,aku sudah menukar sekali lagi template blog aku ni..tak tau la
kenape rini aku punyai semangat yg berkobar-kobar tuk mencari template yg best2 tuk
menjdikan template tetap aku ni...mmg susah tuk ku memilihnye kerane terlalu byk sgt yg menarik mmbuatkan aku tercegat sejam didepan laptop ini tuk mencari mane yg sesuai ngn jiwa aku ni..
akhirnye bg tidak mensia-siakan mase yg sedia terbuang ini..aku tekad amik template ni sbg template yg aku pun xpasti adekah akan kekal lame ataupun tidak..aku rase,aku terlalu smgt nk tukar template aku ni...mungkin dipengaruhi dgn lawatan aku ke stiap blog anak melayu yg begitu mantap..tu yg wat aku lg bersemangat nk mencari kelainan[wlupun same je...hehe]tp...lawatan ke stiap blog itu..mmg byk beri kesan smpingan pada aku...wlupun memakan mase yg lame...xpe..asalkan aku puas atikan..lantak la org nk kate apekan..tp aku tetap dgn diriku..hehe..

moga wajah baru ni...wat aku bersemangat tuk berkarya dan menambah informasi..harap2 xde la nk ubah lg..letih tu..hehe..maafla..xletak lg link2 bloggers aku ni..sbb da lewat mlm..
bg sesape yg berminat...leh la liskan blog anda dlm komen aku..yg dah ade pun tlg letak gak ye...aku takut aku lupe la..plz..hehe

ni wajah baru aku yg tak sampai sebulan tu..mybe xserasi kot..tp sebenarnye da ok da..tp aku xsuke satu je kat template ni..sbb die nmpk macam tergantug je belah atas die..tu yg aku cm xbape nk complete je bile tgk tu..tp its ok..hehe

ni wajah pling latest aku..ala-ala matang jekan...nmpk cm best gak..sbb pasni rase cm xyah nk ubah lg da kot..sbb leh kekal smpai aku keje ke..sbb cm matangkan...hehe...rilex and simple..
tu trademark baru aku...hehe

2 comments:

Ren Monday, December 15, 2008  

Wah gigih la ko tukar-tukar template!!! Saluuuuuuutttttt....

hIrOsHiNaRi Monday, December 15, 2008  

kli ni lAS..pasni daxnk da..lth maaa..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO