07 January 2009

bOiKOt YaHuDi

Azam untuk aku tingkatkan lg tuk tahun ni nk boikot produk yahudi yg selame ni x aku sedari yg aku pun turut melantak produk mereka ni..jd azam baru aku tahun ni..aku nk sifirkan penggunaan barang mereka ni..tp xdela byk pun aku gune..jd dgn kuantiti yg sikit aku gune ni..mtk2 nt terus xde..biar dieorg bankrap dan mtk pertolongan org lain..seperti ape yg telah jadi pada DENMARK tu..

wlupun kite xmampu nk menyerang depan2 mereka ni..jd ape lagi care yg mampu kite wat selain nk boikotkan..ke ade care yg lain?lau ade,marilah kongsi bersame..


moral : boikot memboikot ni tak tlg lemahkan mereka pun klu kite selaku ummat islam ni xbersatu hati bersamakan....kite kene tlg produk islam ni dr produk mereka..jd ummat islam kene la tingkatkan lg mutu produk mereka ni..lg2 negare arab ni yg kaya-raya cm UAE ke..SAUDI ke..BAHRAIN ke..KUWAIT ke..tingkatkan daya saing yg lebihi mereka yg menentang islam..jd xde la kite ni berharap nt....

13 comments:

Mr. Janggel Thursday, January 08, 2009  

Wah tak sangka pulak carefour, Kitkat ngan nescafe pon terlibat!! ihs..ish..ish..hampeh....

hIrOsHiNaRi Thursday, January 08, 2009  

tu la pasal tu..nk kene ni..eii..geramnye

Mr. Janggel Thursday, January 08, 2009  

ilek...ilekk...sabar yer...kiter boikot saja...

cik santun.. Friday, January 09, 2009  

nokia dan line orange pun..
jom kite beli public phone sorg satu..

hIrOsHiNaRi Friday, January 09, 2009  

pelagi..cepat2 la buang..hehe..kene pakai iphone ni..huhu

MaDihays{Ida} Friday, January 09, 2009  

kita kne terus memboikot sampai bila2.. jgn hangat2 tahi ayam aje.. okeh..

hIrOsHiNaRi Friday, January 09, 2009  

tq..kite usahakan bertambah maju ye..

Mr. Janggel Friday, January 09, 2009  

Wah meriah nih.... kuikukui...tetibe saya menyebok...

inarihoroshi,  Friday, January 09, 2009  

o nk bli iphone ye..k bli sonyericson la cmni..hehe

hIrOsHiNaRi Friday, January 09, 2009  

to janggel..ei die ni..leh je nyebuk..blog sy..blog kamu jugak..cewa...hehe

hIrOsHiNaRi Friday, January 09, 2009  

eii..nk beli sony..nanak..function kurang menarik...hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO