09 January 2009

TuToRiaL SnoW EfFECt

kakashisejak sari dua ni..aku asyik sibuk nk menghias blog aku je...sbb terlalu ghairah tentg banyak perkare baru yg sedang aku tahu ttg blog ni..jd aku cm malas je nk tulis bende baru ni..merajuk..
ok skrg ni..aku ade keluangan mase nk kongsi ngn korang ttg satu gadjet yg bestlah..lg2 cm aku ni yg tgh tggu sgt salji kat sini yg xturun lg ni..lg la ngidam lg wlupun sejukkan..doa..iaitu gadjet snow effect ni..klu sape yg ade template gelap..lg best ni..leh la nmpk salji tu ngn jelas skli..hehe..

nk wat template ni senang je..xsusah pun..ade banyak care klu korang nk wat,antaranye :

  1. klik kat sini snoweffect dgn care ni..korang klik kat situ..automatik nt tekan je dlm link tu...terus die sediakan masuk terus kat element gadjet korang...cume nt yg xbestnye..ade bar tu snoweffect tu..cm xbes lakan..ade bar..tp kosong je kan...jgn risau ade satu care lg yg xserabutkan bar korang dgn care kedua ni


  2. korang copy code ni

lepas korang copy code kat dlm box tu..ko letak je kat dalam mane2 gadjet korang yg gune java/html tu...nt xde la serabut nmpk bar snoweffect tp kosongkan..sengihnampakgigi

jd..lepas save je..maka view blog..jadilah hasilnye..selamat menyambut musim sejuk yetepuktangan
sebelum tu..aku ade sifu2 dari blog2 tentang tutorial ni..nt lau ade mase nt..aku paperkan mereka kat blog aku ye..
selamat enjoybrosse

post signature

2 comments:

::alifdalmim:: Saturday, January 10, 2009  

kata bz ngn exam..owh lupa plk ko bdk IT..

hIrOsHiNaRi Saturday, January 10, 2009  

aku wat sebelum tido la ali ba ta..hehe...aku kn bljr kt lingkokwing..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO