03 January 2009

F I N A L W A R














esok bermulalah episod bertarung aku sampailah 20hb ni..selepas tu merdekalah aku semerdekanye sampai termuntah-muntah nt..kenape?sbb fasal@sem ni la penentu aku samada aku abis ataupun tidak..[doakan aku dpt abis sem ni ye..doakan aku berjaye ye disamping kawan2 juga yg tidak dilupai..]


bermula esok 4,5,8,12,14,19,20[2exam tu]
wlu cmne pun aku tetap bersyukur sbb waktu exam aku dan susunan die itu tak membebankan aku ni..

belajar bersungguh-sungguh
caiyuk-caiyuk
faito-oh
ni last..wat ngn terbaik..
gn cepat mengeluh
wat yg terbaik..
berdoa dan berselawat banyak2
sms emak sebelum ye..
jgn main-main sufi
sikit je lagi..

8 comments:

aiSyaLiciOus Sunday, January 04, 2009  

gud luck to u..do ur very bash in ur exam n for future..i'll pray for u n others..amin...

hIrOsHiNaRi Sunday, January 04, 2009  

tq..moga berjaya..aminnn...

Ren Monday, January 05, 2009  

Selamat berexam yer tuan rumah.

hIrOsHiNaRi Monday, January 05, 2009  

tq 4 tuan janggel yg da lame tak hupdate..hehe

Anonymous,  Tuesday, January 06, 2009  

alamak de org lg awal wish upenye..mengundang beta murka..k sme2 kte doa mge kite mudh jwab xm sem last ni..aaammmmmmiiiiinnnnnn..caiyuk hiroshi..je t'adore

hIrOsHiNaRi Tuesday, January 06, 2009  

da die xnk on9 n tgk..tu la psl org ln amik alih ni..ok...tq...je t'adore

Anonymous,  Saturday, January 10, 2009  

erm ye..it's ok

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO