06 January 2009

TeMpLaTe TaHuN BarU

bile azam dah dah baru..jd sume2 mesti2lah yg barukan..jd template aku yg tak bersalah pun turut kene azam baru gak..supaya tahun ini blog aku akan lg meriah dan gemilang..cewah.. hari ni aku berpeluangnk tukar template wlupun sebenarnye tgh berperang ngn examkan..tp aku rehat dua hari sebelum turn perang aku start balikkan...hehe...lepas ni klu aku tukar template mengikut waktu istimewa je..xpakai lentum je..barulah leh jadi memorykan...hehe..

ni yang lame..bile jalan2..tgk ramai lak yg pakai ni..org malaysia lak..xnk aku..hehe


ni yg baru...welcome to myworld..azam template baru..satu azam da setel..hehe

IKLaN :
ni kawan aku suh promote kempen suara kita tuk palestin..sama2 doakan mereka ye..

6 comments:

aiSyaLiciOus Tuesday, January 06, 2009  

wow!! sume nyer template baru la...gud2..besh la new template nie..nak order skali leh ker?? huhu..

hIrOsHiNaRi Tuesday, January 06, 2009  

boleh..ape salahnye..byk mole oo..sila pm sy..hehe

Anonymous,  Saturday, January 10, 2009  

mentang2 aku xfaham..xpe2

Anonymous,  Saturday, January 10, 2009  

xjeles..he2,suke..suke sgt2..

hIrOsHiNaRi Saturday, January 10, 2009  

da dpt bygkn da muke die cmne skrg ni..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO