13 February 2009

SiBuK Ya RaBBi

aku sejak balik dari Syria baru ni..sibuk aku teramat sgt..sampaikan aku nk pusing satu jordan sebelum balik Malaysia ni tergendala dan mungkin dah xjalan2 da kot..jd xde mase aku nk sentuh blog aku ni..nk jalan² kat blog org lain pun dah terkandas dek kerana sibuktensionbukan setakat sibuk je..tp baru ni rumah aku dua hari xde internet..langsung dua hari aku xsentuh komputer..malas rasenye..
ape bende yg wat aku sibuk tu?
sebenarnye,lepas je aku balik dari Syria..aku da kene wat urusan universiti yg mengesahkan aku sudah tamat belajar.Jd aku terpakselah turun naik universiti dan pergi amman tuk mendapatkan pengesahan dan cop..sekarang ni tggl satu lg sijil yg perlu aku sahkan lg supaya balik Malaysia xde lah aku susah2 nk turun naik putrajaya nanti..
kemudian aku sibuk beli barang untuk family aku yg aku sayangi ni..pastu malam td aku da start kemas semua barang aku ni..jd skrg ni barula leh tarik nafas sikit tuk aku berkarya dlm blog..tp nafas aku xle tarik dgn lebih lega lg..sbb byk lg urusan yg perlu diselesaikan..maaf sgt2..
kepada tizzy ngn naufal..mintak maaf sbb aku xleh nk cepat2 korangnye template sbb xde mase aku nk ngadap betul² lg blog..nt keadaan da kembali tenang..aku wat ye..jgn isau ye..
doakan aku semoga xsibuk lagi..letih tu..hehenangih
post signature

10 comments:

Ren Friday, February 13, 2009  

Sian dia ...sibuk yer.... take ur time....

aiSyaLiciOus Friday, February 13, 2009  

salam..awak,thanx a lot...n sorry nyusah kan awak..xpe awak,sya xksh pon...gpon sya jarang bukak..nie bukak tg pon wah!! shocked sgt sbb tau2 my blog dah bertukar wajah...sgt cntik la awak..menepati citerase sya..great3 job la awak...xpe take ur time k..if senang n ade mase wat la..syukran,syukran,syukran,syukran........

Anonymous,  Friday, February 13, 2009  

to janggel : tu la pasal..tggu balik masia dulu..baru leh rilex..tp xkot..mesti mcm2 dugaan lg yg dtgkan...hehe

Anonymous,  Friday, February 13, 2009  

same²..jgn puji sgt..tlg-menolongkan baik..kat da pelawa dlm blog ni tuk time order..hehe..
cume lambat cepat je..hehe

aiSyaLiciOus Saturday, February 14, 2009  

awak...sorry...ade question la...camnie...ble dah sign in then nak sign out plak nak ke mane...klu dulu kat atas nyer ade tmpt kene click untuk kite nak ke dashboard...so skang camner?? hehe....

::alifdalmim:: Saturday, February 14, 2009  

tggu ko balik je neyh..tak sabar!

hIrOsHiNaRi Sunday, February 15, 2009  

senang je..pg je ke link blogger.com..tu je

hIrOsHiNaRi Sunday, February 15, 2009  

ko dtg la airport..ke tarak berani...hehe

::alifdalmim:: Sunday, February 15, 2009  

ko saje je kan nk uji persahabatan aku kan??

~tetibe~ :)

hIrOsHiNaRi Sunday, February 15, 2009  

mane nguji la dam..mmg adam pelik la..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO