25 April 2009

DiSkUsi : PeRbEZaAn

brosseseJak aku pulang ke Malaysia yang ku cintai ini..banyak perkara yang telah berlaku..dan sudah menjd kebiasaan kepada setiap orang akan melakukan beberapa urusan atau muamalat di dalam hari-hari mereka..sepeti bermualat dengan tokey kedai tuk beli barang, urusan bank, sekolah dan sebagainya.

fs12kalau ditanya adakah anda akan memilih melakukan urusan dengan kaum melayu ataupun cinaquestion. jadi jawapannya mesti andalah yang tahu..hehe..dan aku pula telah mengalami bende yang sapa..klu di Jordan, kita memang xdapat nk elakkan akan terkena dengan pak Arab yang suke menipu dan suke bertangguh..mmg menyakitkan ati fs10tp lain pula di Malaysia..jadi topik utama kita..saya mahu bertanya, manakah pilihan anda jikalau mahu berurusan adakah dengan melayu ataupun cina..dan apakah sebabnya..aku pula sudah terkena, memang kesabaran yang diperlukan..hehe...

Dan Mungkin menjadi faktor Pilihan anda ialah :

  1. CEPAT
  2. TELITI
  3. KEMAS
  4. MURAH
  5. RAMAH
  6. KUALITI
dan jikalau ada lagi, bagilah tau..hehe..jd aku sudah terkena..ingt nk tlg sesame bangsa leh sumbang kepada semangat die ni..rupenye mmg sambil lewa..hangin je..kawan aku lak wat dengn kaum lain..cepat je dan puas ati la..dan sekarang die da lulus da..aku belum test lagi..tu yang menyebabkan aku wt topik ni..korang tau ke pe yang aku da terkena ni?hehefs29

post signature

8 comments:

miss ubi Saturday, April 25, 2009  

ha.....amik lesen erk??...

hIrOsHiNaRi Saturday, April 25, 2009  

ha..biarlah rahsia..hehe

inarihiroshi,  Saturday, April 25, 2009  

erm die berniaga la ni..

miss ubi Saturday, April 25, 2009  

la...ct nurhaliza la pulak...

inarihiroshi,  Monday, April 27, 2009  

berniaga..nth..da kaya baru boleh ckp..

Ren Monday, April 27, 2009  

oooo dah jadi bisnessman ker???? mantap ko!

hIrOsHiNaRi Tuesday, April 28, 2009  

pergh..belum lagilah janggel..masih mencari jalan yang lurus lagi..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO