31 May 2009

ChiCkeN ChoP & CoKLaT BLaNdEd

erm..antara favret makanan aku adalah chicken chop ni ngn ice blanded ni..tp da puas gaklah aku survey ni..tp pg mane2 kedai xpernah yang aku rasa nk makan lagi dua bende ni kat situ..kadang2 die wat xsdp..klu chicken chop ni xde la milih sgt..cume ice blanded ni klu g restoran-restoran ni ade je yang xbest kadang2 xcukup kaw la..tawar, ice die xhancur la , terlebih manis la..dan sebagainya..hehe

cume lepas aku dikenalkan oleh akak aku sebuah foodcourt yang terletak kat JUSCO kat seremban dua membuatkan aku terpikat dan terus terpikat nk makan kat situ je..

ni la chicken chop..tp harge die agak mahal la sikit..lau nk makan tu..kene pkir poket gak la..aku makan ni pun sbb teringin sgt je..tp byk kali makan kat tempat lain..kat sini gakla bg aku best..aku suke yang goreng mcm gambar kat atas tu..wlu nmpak simple tp kenyang gakla perut aku ni nk mengabiskan die..mmg sdp bile diletakkan black papper kat atas ayam yg xbertulang tu...pastu dicicahkan dgn sos..pergh sedap sgt..

ni pulak air favret aku sejak aku balik masia..dulu ade kene sekali kat YAMAN , mmg best gile dan kaw sgt da..tp nk pg situ pulak yg jadi masalah die..jd byk2 restoran aku g..kat sinilah aku pg memang kaw gile siap letak coklat sikit atas die ngn krim jugak..harge die standard la...xmahal sgt dan xmurah pulak..aik mane satu ni..cume xyah lah amalkan slu..hehe..

jadi dtglah ke JUSCO ni makanan die mmg sedap..siap kat situ dikategorikan GRED A da kebersihan die mcm KFC da tu..hehe..

selamat mencuba..fs30
post signature

7 comments:

::alifdalmim:: Sunday, May 31, 2009  

nape ea org suka ice blended??...supi, aku masuk kuliah start Isnin ni..boleh la jmpa ko nnti..umah dekat je kan ngn kampus aku??

hIrOsHiNaRi Sunday, May 31, 2009  

sbb sdp la..lau xsdp org xsuke dam..hehe..kampus ke maktab..hehe..

MuhIY Sunday, May 31, 2009  

kata orang jordan:
jangan makan bnde2 cmtuh...mmbzir jer...mkn falafil jer...kompem leh jadi pelawas....(wlpn xberak 10hari)

pu3 balqis Sunday, May 31, 2009  

hahaha
nmpak sedap je...
lamanya tak singgahcni..
jalan2 jap..

hIrOsHiNaRi Sunday, May 31, 2009  

to muhiy : tu mase ko kat sane..tp bile ko kat sini..ko xcari da la palapil ngn indo mee ko tu..hehe

to pu3 balqia : ahlan wa sahlan..sila2..wat cam tetamu..hehe

inarihiroshi,  Wednesday, June 03, 2009  

erm..alamatnye pokai la duit lau slalu cik abg oi..kene berjimat la lau nk makn slalu..bek kte blajr cre bt die,xyah bli da..hehe

hIrOsHiNaRi Thursday, June 04, 2009  

bagus2..nt belajar..nt slu mkn free jela..suke2

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO