28 May 2009

HePi BesDeY MuM


tik tik tik..tepat jam 12malam telah masuk 28/05/2009 genaplah umur mak yang aku sayangi 50thn...erm lame la dan banyak la pengorbanan mak aku telah diberikan kepada anak-anaknya tanpa memilih kasih..

erm..hari ini aku sambut besdey mak aku dalam sejarah sbb sebelum ni aku asyik terlepas je..bayangkan dari tingkatan satu da sekolah asrama da...pastu g jordan..jd mase bile nk bg hadiah ngn wish depan2 kan..jd dulu hanya sekadar tipon je dapat..


jadi kali ni xkan ku lepaskan..siap beli kek lagi dan hadiah die pakej umrah dengan aku [ acah je tu..mane mampu lagi..da keje tetap nt boleh la] hadiah die shoping bersama ku esok dengan gaji yang telah ku dapat..hehe

satu kuarge sambut hari lahir mak aku ni..akak aku, adik-adik aku dan wan aku sekali..terharu rasenye cam nk nangis je sbb mak pun xsangke kitorang nk wat cmni..

tq mak selama ni membesarkan sufi..sayang mak sangat2lovefs11

UPDATE : SEMALAM JUGAK DAPAT TAWARAN KE UKM..tq for doakan aku ye..
post signature

4 comments:

inarihiroshi,  Friday, May 29, 2009  

sanah helwa ya jamilah..
moga pnjag umur dan dimurahkn drezeki n dapt menantu yg bek..hehe..
untung mak dpt anak bek cm die..cme die ni suke glabah ayam la..hehe

hIrOsHiNaRi Friday, May 29, 2009  

tq..moga2 dapat menantu yang baik ati..amin..hehe
sape la yg gelabah ayam ye..nk bgtau ei?

NoRuLLiSzA Saturday, May 30, 2009  

sanah helwa ya ummah hiroshinari...(camne leh dpt anak bernama camni??? :) )
wah... best2... ajak arr sekali bakal menantu berbelanja.. lg 'happening' :D

hIrOsHiNaRi Sunday, May 31, 2009  

erm..ade la ..tu da ade..kire ade la tu..
nk ajak xle lagi..nt pas kawin tiap2 ari kene..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO