26 May 2009

SpORt : FuTsAL

Selepas aku balik lebih kurang da nk masuk tige bulan lebeh ni..aku xpernah pun lagi sentuh bola apetah lagi nk bermainkan..balik ni..baru due kali aku men bola..First kat sekolah yg aku ajar tu..xbest pun sbb men ngn budak2 kan al maklumlah klu bola kat dalam longkang pun nk dikojarkan lagi..hehe

tp episod ketandusan men Futsal ni berakhir malam semalam..apabila Jalal ajak aku men Futsal kat Seremban 2 kat sebelah Tesco bg sapo yg tau tu lagi2 budak2 negeri sembilan ni..mule2 aku xcaye gak..sbb ade gak kes2 yang kono kelentong ngn Jalal ni..tp pastu si Jono lak tipon lagi lak semangat gile aku nk men..mklumlah berat badan pun da nek setengah gramkan..gelakgulingtakut la aku...

Pastu aku datang la situ..ape yang bestnye firstime dalam hidup aku sebelum pegi Jordan dan da balik pun xpernah g situ lagi..jd malam td la firstime aku pegi men futsal mcm dalam cite Gol & Gincu tu pulak..nasib xtercium tiang gol tu je..karang kata sewel ke aku ni nt..hehe...tp wa cakap sama lu owang mmg best ma men dalam tu..5orang sebelah..tu pun da lencun baju aku ko tau..mmg malam td pembuka tirai la tuk futsal aku dan INSYAALLAH ianya akan berterusan nt..hehe..memang puas ati walaupun kawan2 si Jono ni ramai pun tp sume dapat men sampai nk muntah..

klu dulu kat Jordan tu..xpuaskan nk men sbb mase xcukup pastu ramai lakkan..jd berebut la nk men..alik2 lau xramai datang mahal lak bayarkan..da la kelengkapan dewan yang alakadar je, pastu nk mahal2..

Tapi Futsal kat sini aku hanya bayar RM8 sahaja pastu siap free men pingpong lagi, tempat best macam gol & gincu..memang berbaloi-baloi...cume xsempat nk mik gambar je...hehe

cume yang paling best malam td..boleh dikatakan ukhuwah jugak sbb leh jumpe kawan lama2 macam Jalal, Jali, Jono, Khalil, Aus..Paley mmg g ngn aku..siap pas men leh open table lagi..hehe

jadi pasni cepat2 la kawan2 aku balik leh kite berentap kat Malaysia lak..xboring ke men tempat tu..hehe...
post signature

2 comments:

Ren Wednesday, May 27, 2009  

gud..gud...sukan baek untuk kesihatan!!!

MuhIY Wednesday, May 27, 2009  

aku 2 3 kli gk men kt sni..bes gler ann...siap ade kapet lg tuh...bndg ngn joden nie ha!!tula den kurang mnyngat!!harharhar...tnggu ar den blk t

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO