10 May 2009

HePi MotHeR's DaY

hari ini adalah hari ibu sedunia yang sudah sedia kita maklum..tetapi yang sebenarnye setiap hari adalah hari ibu kita..iye x..apabila kita sudah mampu untuk berjalan sendiri untuk meneruskan kehidupan kita....maka automatiklah setiap hari adalah hari untuk ibu kita..

seperti di dalam hadith : ibu adalah wajib diutamakan...ok
cume hari ini dijadikan hari ibu sedunia adalah satu pengiktirafan ke atas pengorbanan besar seorang ibu..

hari ni adalah hari yang istimewa jugak buat aku..sbb slama aku belajar..cume yang termampu hanya dengan kiriman sms dan telefon sahaja..tetapi hari ini aku bukan setakat leh wat sms or telephone, malahan live bersama ibuku 24jam..

seawal pagi telah ku ucapkan selamat hari ibu dan telah check out lebih kurg kul 11 untuk membawa mak aku keluar rumah..krana mak aku mmg jarang sekali kuar umah sejak ayah aku xde..ha, bayangkan bape lama la mak aku xjalan2 jauh..syik dekat2 je..sian die..tu yang mak aku harap sgt aku ade lesen...mak aku syik duk umah je xde sape nk bawak jalan..jd aku nk hiburkan mak aku dgn mmbawa mak aku jalan2 ke rumah akak2 die di alor Gajah ,Melaka. siap kat sane ade sambutan kek lagi..mmg meriah hari ibu tahun ni..

kami pulang selepas maghrib dan ternyata mak ku hepi sgt ini dan hari ni xkan aku lupakan dalam hidupku..cewah..berbaktilah kepada ibu anda sebelum terlewat...penyesalan adalah akibat kesalahan anda...
post signature

4 comments:

Ren Monday, May 11, 2009  

Wah..best arrr mak ko dapat kek kan....

Waaaaaaaaaa nak balik kg!

--{♥Mahirah Abd♥}-- Monday, May 11, 2009  

Selamat Hari Ibu sedunia.... :)
sejuk perut mak mengadung kn kamo niee... heeeeee

pu3 balqis Wednesday, May 13, 2009  

bagusnya..
hargai ibu setiap ari ya..
jalan cni jap.
lama tak singgah..

Anonymous,  Sunday, May 17, 2009  

beknye die ni..tgk la sape punye..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO