15 May 2009

InFo : TerUJa GPS AkU


fs11 Semalam aku kuar pegi Nilai 3 sedangkan aku ni tahu pergi nilai sahaja dan camne nk g USIM je kan. jd aku ni xtau la cmne. Baru aku teringat yang hari ini juga aku telah menginstall GPS GARMIN dalam hp aku ni yang telah dibantu oleh saudara deko dan paley yg masih belum pulang je JORDAN..


aku mmg tercari2 software ni dalam tempoh dua hari ni..mmg nk masukkan software ni sulit sgt sbb die ni bukan macam software2 biasa yang aku install dulu..da la nk donlod software ni lambat sbb aku nye internet lemb sikit pastu nk kene donlod map malaysia ni..lagi la lambat..godek punya godek internet sbb nk tau sgt pasal gps ni..akhirnya semalam menghasilkan buah juga..aku dapat menginstall betul GPS ke dalam hanpon aku ni..yang nk cari software ni sbb die free tu xkene cas duit kite tu..tu yang kite nk..haha..

pastu ptg smlm mak aku ajak g nilai 3..jd xde masalah langsung..bile aku type kat GPS aku tu..die tunjuk seperti seolah2 ade org kat sebelah yg tunjuk jalan..siap leh bercakp lagi tu..nk masuk belok die ckp..salah jalan die ckp..mmg membuatkan aku teruja gila la sbb die mmg detect aku betul2 ..memang GPS tu aku ikut satelit tuk tahu kite duk kat mane...mmg best lah..suke ati sgt smlm..


Kepada sape2 yang gune hp canggih2 tu janganlah ketinggalan tuk ade program ni..dan yang palin penting cari sampai dapat dan jangan sesekali wat kat kedai keran bayarannye sgt mahal sampai ratusan ringgit setelah aku wat survey kat semua kedai hanpon..bek wat sendiri je cari kat internet ma..da banyak da kat internet yg ajar cara2 nk gune software ni spt dalam wordpress, blog or dalam forum..ckp je nk bahasa ape..sume ade..

TQ GPS GARMIN..im lost without u..hehe

post signature


7 comments:

::alifdalmim:: Friday, May 15, 2009  

olohhh..teruja sgt..

p.s : skrg da tak payah pakai gps...sumer ada dlm kepala otak ni..bese ar ingatan aku kan kuat..hahahaha

Ren Friday, May 15, 2009  

wahhh canggih manggih la ko... aju harap ada je benda2 tu dlm hp tapi tak pernah guna..kalo sesat berenti tanya org..hehehe

miss ubi Friday, May 15, 2009  

huhu..tau x sora sapa tuh?....sora ubi okey!!..huhu...:P

hIrOsHiNaRi Friday, May 15, 2009  

to adam :
ade bau jeles sikit di situ dapat ku bau

to mr janggel :
ni free ni xkene byr ni..hehe..mmg org kata malu tye org sesat jalan..skrg da xsesat da..

to miss ubi :
yeke..patut cm same je..hehe

kayu,  Sunday, May 17, 2009  

pe hal lak ame2 suare lak..

hIrOsHiNaRi Monday, May 18, 2009  

hehe...cam bunyi jeles je kayu ni..hehetau da sape ni..hehe

miss ubi Friday, May 22, 2009  

haha...sapa lah kayu tu....amik la ubi saya 1 so leh jadik dah ubi kayu....lalal

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO