20 May 2009

PuNCa oFFliNe Or InVi [ JoRDaN OnLy]


fs03 Kalau dulu aku kat Jordan boleh dikatakan 24 jam aku on9 tanpe henti dan klu boleh nk 0n9 sampai qiamat rasanya mase duk kat sana la..sbb line kat jordan best la..klu setakat nk donlod2 cite..niat je dah terdonlod cite tu [mcm pakcik pin la pulak]hehe..tp apakan daya xselalu langit akan cerahkan..

Kini berbeza hal pula aku yang dah pun menetap sepenuh masa diMAlays
ia ni dan bukan lagi PJJ kat masia ni..jadi segala-galanya sudah berubah..apa boleh buat xsemua yang kita impikan akan tercapai..xgitu?hehe

bagi menjawab kawan-kawan aku yang berada di Jordan yang kadang2 tanya ( padahal xtya pun..h
ehe) kenapa aku ni tak on9 ni?bz sangat ke?sombong dah ke?da lupe org kat Jordan ke?ke Nak kene kutuk bile dak2 jordan balik Malaysia nt?hehe bagi menjwab segala tohmahan(pandai2 la tohmah.hehe) or antara buah fikiran yang cube aku reka2 bagi menyedapkan hati aku sendiri..Sebenarnye aku bukan xnk oN9 kawan2..kerana :

Aku hanya menggunakan CelCOM BRoadband
plan pertama yang perlu membayar bil setiap bulan hanya RM68 je..orang xberduit la katekansembah...jd maklumlah kekuraan die tu mmg antara sepupu sepapat dengan siput babi yang mahu berlumba dengan sang arnab dalam kesah teladan...huahuahua...jd mmg lemb la..klu nk tgk laman web pun agak LEMB la sikit dan setakat nk edit blog ni pun kene siang...klu malam mmg kompem line cm ke arah KEHARAMAN la sikit...hehe... JAdi apetah lagi untuk mahu ber on9 secara live antara rakan-rakan aku yg ku cintai yang berada kat bumi JORDAN ni..Sebagai conth...aku ym pejal swk..aku cite da bagai nk rak da..rupenye die xdapat ape2 pun..pastu die cite tajuk ke depan..aku xbis lagi nk borak yang lama...jd ape kes..huhu..Cume kadang2 bernasib baik la jugak time die laju..hehe Seronok berkwan ngn korang sume..tp napo KARISMA kalah ni?nasib den da balik dengan kejohanan FUTSAL ritu...gelakgulinggelakguling [jangan marah ha..hehe]

post signature

4 comments:

muhiy Wednesday, May 20, 2009  

xigt kwn punca utama cik hiroshi xmau on9 ngn bdk jordan...tgk la die...sjk pulang ke mesia haram nk tgur2 mmber dsni,,,ahakssss....kui3...wink2

Unknown Wednesday, May 20, 2009  

haram nak tegur aku kan bad hahahaha

serjqing Wednesday, May 20, 2009  

woi...come ti chiami???bahagiang mu..cih..konon alasang..blah ah..deko molek2 ade on9..slambe je..dol bulu sekor lagi..blah ah weyhh..mentang2 buleh mumtaz,ucapan majlis khirij tangkap nangis,balek mesia lupe kawang..blah ah bak..drogba!!hahaha..guane2 pong.. i miss u all..euwww...hidup italy!!!

hIrOsHiNaRi Thursday, May 21, 2009  

to IQBAL , ADAM irbit dan Blink..

sorilah sgt..aku pakai yg murahnye tenet la..kirenye asal boleh la ma..mano nk ado cm org lain..hehe..sori ek..balik msia nt kite jumpo yo

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO