18 May 2009

TaWaRaN UM

Maklumat Pemohon (Applicant's Information)

Nama
(Name)

:
Mohd Sufi Bin Ibrahim

Alamat Surat Menyurat
(Mailing Address)

:
No 248 Taman Rashibah Indah


Jalan Bistari



70400, Seremban
Negeri
(State / Country)
:
Negeri Sembilan

No. Telefon
(Contact No.)

:
-
Email
:
assufi86@yahoo.com.my




Maklumat Permohonan (Application Information)
1

Program dipohon

:
IGA-Sarjana Syariah

(Programme applied)
:
IGA-Master Of Syariah

Jenis Pengajian
(Mode of study)

:
Kursus dan Penyelidikan
Coursework and Research

Status Permohonan
(Application Status)

:
Berjaya.
Successful.
Sila cetak surat tawaran.
Please print your offer letter.
Sila cetak dokumen untuk pendaftaran.
Please print document for registration purpose.

doaAlhamdulillah dah hampir dua bulan gak aku tunggu keputusan tuk sambungan dalam bidang master ni.akhirnya td setelah mendapat tau daripada seorg rakan yang bernama Dol..aku pun bergegas la membuka laman web UM ni..walaupun mengambil masa yang lama sebab kadang2 broadband ni poning sikit..nk connecting tu bapak lama..tu yang kene sabar sikit tu..

mule2 aku tgk aku punya keputusan ni..sedang diproses lg..risau gak aku ni..ape lagi aku telepon la dorang ..nasib bek semua memenuhi hajat aku..tggu la dalam setengah jam..dapt gak la kuar cm ape yg korang tgk kat ats tu..lega ati aku ni..

walau apepun aku tetap bersyukur sb da tau kptsan awal..insyaALLah pada 26 JUn ni ade taklimat untuk pelajar master kat sane..jd kene la pegi nt kan..jd lepas ni mungkin aku akan sibuk sikit turun naik KL sbb nk cari Sponsor kilat kita ni sepanjang dua tahun ni..hehe

MOga perjalanan dan urusan aku nt bertambah senang dan tidak di timpa sebarang masalah yang tidak diingini..

jadi titik tolak dan tanda soal tuk UM da selesai..tggl satu lagi tawaran yang masih belum time..ntkanlah jawapannye nt..hehe
post signature

5 comments:

aiSyaLiciOus Monday, May 18, 2009  

Salam..congratulations to u..finally pe yg kamu tunggu menjadi kenyataan..alhamdulillah..sya doakan kamu akan b'jaya menamatkan master kamu dgn mabrur(betul ke nie??) hehe..

NoRuLLiSzA Monday, May 18, 2009  

mubarak!!! awat ambik UM ek..?? Dolah pun study sana gak kan??

hmmm???jawapan yg mana ni...rasa cam nak teka..hehehe

Ren Monday, May 18, 2009  

Tahniah wahai Sedara Hiroshi!!!!
Alamak aku pun kena cepat melangkah ni..kalau tak ko dapat kejar hahahahaha!

hIrOsHiNaRi Wednesday, May 20, 2009  

to aisyalicious : syukran...moga semua beroleh kejayaan..amin..

to norullisza : haa..dol pun same gak..aik tau ke?hehe

mr janggel : ha..cepat la nek selangkah lagi..nk tlg ke?hehe

Anonymous,  Wednesday, May 20, 2009  

tahniah la..
belajar tinggi2 jgn lupe org kat cni..

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO