28 June 2009

TaG FrOm muslimahsejati09

Sebenarnye aku da dapat tag ni dua hari lepas...tp dek kerana ketiadaan masa nk mengadap lame kat depan komputer riba ni..hehe...jd baru sekaranglah baru dapat nk tulis sikit2 dan bersihkan blog yang xberusik ni..hehe..

jd tugasan tuk tag kali ini xsusah mane pun cume ade dua pekara yg perlu disetelkan..
pertama gantungkan poster amal islam dan kedua cari 10 org tuk mereka mendapatkan tag ini..kan senang je klu dapat tag cmni slu..hehe

tp sebenarnye motif ini supaya kite sedar dan kembali ke jalan islam sejati...maknyen tag2 seperti adalah untuk memberi kesedaran..tq kepada pemberi tag ini..

jalan kerja :
pertama : da setel seperti dibawah
kedua :
aku hadiahkan kepada kawan2 aku..bermakne aku ingat merekakan...

  1. ahnaf
  2. adam
  3. Janggel
  4. iqbal
da la tu sbb dieorg ni jela setia komen kat blog aku..lau ade sape2 nk amik la yerk...krg aku tulis tp xwat karang..aku lak yg kecik ati nt..hehe

tq for tag me from muslimah
post signature

6 comments:

::alifdalmim:: Sunday, June 28, 2009  

haish...naseb bek senang jer..nnti aku gantung kt tepi blog aku... ;)

Ren Sunday, June 28, 2009  

thanks la hiroshi..ko ingat gak kat aku....

* terharu~

anap_ilmi Sunday, June 28, 2009  

aku no 1 tuuu..ahakzz.....tq2..nnt aku wt. ni br stat2 kelas neh bz sket..kiki

hIrOsHiNaRi Sunday, June 28, 2009  

kepada kamu semua..aku sentiasa ingat semua..jgn nangis2 ye..hehe

MuhIY Sunday, June 28, 2009  

arigatou ne...

ngeh3...spe yg cipta tag tuh??ko ker

satu lg..ganbatte for ur master(aku tau ko bz gler smpi nak pass brg aku pon xde mase)
hahahaha...gurau2...

hIrOsHiNaRi Monday, June 29, 2009  

bukan aku la..aku cume sampaikan je..

aku nk bg..akak ko la yg sebuk..huhu

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO