10 July 2009

MiNgGu Yg SeRaBut

Hari ini aku mungkin berasa lega kejap..itupun xbape nk rilex mane pun sbb banyak perkara yang perlu aku setelkan..itulah sbb menjadikan aku serabut dalam erti kata lain tensen sedikit..hehe..

mungkin nk biasakan dengan belajar semula dengan berjinak2 dengan kitab semula..hehe...da kerje sambilan aku yang sudah bermula bg menampung kos sara hidup aku sepanjang pengajian nt..xkan nk mengharapkan duit mak je...malu la...


macam2lah yg wat aku sibuk sampai nk bukak pc pun xsempat sbb pagi2 lagi da kene kuar petang baru balik..jd da letih nk wat ape lagikan..tido la..sampaikan nk amik award kat bloggers pun xsempat..xpe nt ade kesempatan mase nt akan ku buat...selamat lah rini cuti..klu x mesti aku xsempat nk buang sawang kat blog aku ni..hehe..

kelas aku start da...ri isnin, selasa dan kamis..tp 3jam tu xbenti2..pergh letih betul..pastu doktor pun dah bg keje tuk disetelkan..sume ade keje...xtau mane satu nk wat dulu..rase2 kat Jordan dulu xdelah rase penat cmni belajar..skrg mungkin jarak yang jauh, pastu belajar street 3 jam pastu dengan keje tambahan yg doktor bg lg..memg letih betul.. keduanya aku da ade keje sambilan ri kamis jumaat..kirenye rini aku cuti pagi je la..ptg krg kul 6 aku da start keje da..keje sambilan ape? ade la gitu2 je..nakal ye nk tau..haha...


baru ni amik keta lagi...tu yang sibuk tu...pastu cari rumah yg kos rendah..masih mencari2 lagi mane la yg strategik dan murah...mungkin minggu depan baru aku duk umah sewa baru aku tu..tp xkompem lagi la mane aku nk menetap kat Nilai ke or kat BAndar Seri Putra tu..entahlah...sape ade umah murah nt..bg la tau..mane tau aku leh sewa..hehe..

dan sekarang aku ade kerja yang xsiap lagi assigment ade 2 dan pikirkan satu tajuk yang sesuai..pastu rumah xkompem lg dan kerje sambilan aku tu..
mungkin ini minggu pertama aku kot.tu yang masih terpinga2 lagi nk menyesuaikan dengan keadaan dan suasana baru ni..best lg amik master kat Jordan xkecah2 cmni...hehe..lega sikit sawang kat blog aku ni da dibersihkan sedikit..hehe..
post signature

8 comments:

Mr. Janggel Friday, July 10, 2009  

ha tu la.... ramai org ckp sistem pmbelajaran kt mesia ni lg susah dr obersi....
skg merasa la kan????
hehehe.

hIrOsHiNaRi Friday, July 10, 2009  

tu la pasal..sistem banyak sgt..tp klu kat luar susah nk lepas lak...tu la pasal...hehe

anap_ilmi Saturday, July 11, 2009  

bandar sri putra best..ramai awek kuis..duk kt vista..de kolam..leh mndi hari2..de kedai mamak. 7E,mcm2lahhh...kiki (x-bndr sri putra)

hIrOsHiNaRi Saturday, July 11, 2009  

memang la..aku tgk kat situ la ritu poit..best siut tu..x situ ye..haha

Anonymous,  Sunday, July 12, 2009  

memag serabuttt...bhas byak lak 2..smr nk cepat..xtau nk bt yg mane 1..moge kite dpermudahkn..

hIrOsHiNaRi Sunday, July 12, 2009  

betul2..benci banyak keje ni..haha

:: Alif :: Dal :: Mim :: Sunday, July 12, 2009  

haish..dlu sblum dpt masuk master..cbuk sgt nk smbung blaja...bila da dpt, merungut plk bnyk keje la..itu la..nama pun belajar..lagi2 master..kalo nk mudah tak yah amik..hahaha..kan ustaz da ceramah.. ;p

hIrOsHiNaRi Monday, July 13, 2009  

mangai ustaz jakof da ceramah ni..ni xle la nk rungut2 da ni...hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO