06 July 2009

My FiRSt NeW CaR

hari ini merupakan hari yang bahagia dalam hidup aku selama ini...dan aku pun xsangka yang aku ni dah menjadi tuan kepada sebuah kereta yang baru...siapa sangka..apa yang aku jangkakan mungkin lambat lagi..tetapi klu da rezeki tidak hilang ke mana..

setelah hampir seminggu lebih setelah sain menyain perjanjian dengan bank..seksanye menunggu dalam seminggu ni walaupun ianya begitu singkat...tetapi aku merasakan macam setahun lamenye..almaklum la excited la sangat2...hehe.. aku beli kereta ni bukan sebab terikut2 kawan2 aku yang da punyai kereta..tetapi tujuan memudahkan pergerakkan aku yang semakin jauh langkahnya..di samping membahagiakan family aku terutama mak aku jua...

ALhamdulillah...penat menunggu dengan penuh kepercayaan berakhir dgn hasil yang lumayan..siap percuma tinted lagi..syukur aku..dapat2 je keta ni..terus g kedai aksesori kereta tuk menghiasi ruangan yang sepatutnye diisi seperti kereta2 yang lain..ranap gakla duit aku ni..sebagai peminat LIverpool sejak sekolah rendah yang menyembunyikan minatnya terhdap liverpool semasa di JOrdan xmenghalang aku untuk mengubah pendirian..hehe..


aku malas nk ckp banyak sebb letih tunggu td mase nk tintedkan keta baru ni..hehe..tgk jela yerk..


New Saga 1.3 idamanku yang da dapat..hehe

kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan kereta yang cepat dan tidak tahu status dirinya yang boleh membuat loan bank..bolehlah rujuk kat aku..aku da ade pengalaman da..dan aku boleh tolong korang klu nk keta cepat dan selamat..ok..no aku...019-2402593 post signature

12 comments:

Ren Monday, July 06, 2009  

wah wah wah tetiber dah ada keter baru!!!!!!
best,...best!

anap_ilmi Monday, July 06, 2009  

ok..nnt leh amek aku kt epot. 21/8 nnt..ahakzzzz..tp nnt roger balik...kiki

MuhIY Monday, July 06, 2009  

mangg ngaiiii
adop ketee dah la nie
salut2..
ciko demooo
jgn bwk merempytt sudahhh
ngeh2

inari,  Tuesday, July 07, 2009  

tahniah..siap promote num hp lg..sje nk bg kat spe 2?

::alifdalmim:: Tuesday, July 07, 2009  

wah...lawa la kete ko..!!

dlu aku teringin nk beli kete saga warna biru..last2 ko yg beli dlu...

seyes super lawa!!

::alifdalmim:: Tuesday, July 07, 2009  

sekali lagi aku super jeles ngn kete ko...lawa laa...ke, ko adobe gmbr ni??hahahaha

::alifdalmim:: Tuesday, July 07, 2009  

sekali lagi aku super jeles ngn kete ko...lawa laa...ke, ko adobe gmbr ni??hahahaha

hIrOsHiNaRi Tuesday, July 07, 2009  

To Janggel : tq la coz bg cdgn yg ritu tu..agk memberansangkan..hehe..

to Ahnap : syik balik yo..bilo nk abis ni?hehe

To Muhiy : biasolah..nt ko tau la bile balik nt..nk cari keta nanti..bgtau den..song je nt..

To Adam : Mang ai...siap tige lak komen ko ni..nmpk sgt jeles tu..lau xcaye dtg la umah..tp ko lagi best pakai waja..hehe

hIrOsHiNaRi Tuesday, July 07, 2009  

To inari : tq la..bukan sng tu..saje je..leh tlg org la..tu je sbb die..hehe

::alifdalmim:: Tuesday, July 07, 2009  

waja aku tak secantik saga ko..rasa mcm nk tukar cat baru jer...nnti ko bw aku jenjalan ea..

ogos ni aku masuk kampus balik..haa, paham2 la..

hIrOsHiNaRi Wednesday, July 08, 2009  

masuk kampus balik...ape yg kene paham tu?muskyil la aku..hehe

yash khudori Wednesday, July 08, 2009  

badrul hisham ahmad radzi..aku rasa ko xsesuai pkai keta cz anak2 ko nnti ramai cam adik badik jalal.so kenalaa pkai van.bru laa selesa anak2 ko nnti.hahahaha~tp hrp anak2 ko xde kena sakit lutut laa.hahaha..(haaaa bad emosi..)

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO