19 September 2009

AdD akSeSoRi


semalam aku menerima panggilan dari sebuah kedai aksesori keta yang mengatakan barang yang aku pesan dah pun sampai..bile aku dengar je..ternyata ukiran senyuman telah terukir di bibir ku ini..lantas aku mencapai tuala terus pergi mandi sbb xcited benar2 ni..hehe..

kedai tu xde lah jauh sangat..belakang umah aku je pun..setelah aku survey kat seremban ni..kat situ je la aku rase yang murah sikit berbanding bangi sekali....ape lagi, terus la pergi sane..

tup tap tup tap...dah pun siap..xsampai sejam telah tersergam indah kereta aku ni walaupun banyak lagi xtambah..xpelah bende2 cmni xleh lah nk sekaligus..bengkok nk bayarnye nt..jd kene adelah plan dan rancangan yg mudah dan mnyenangkan supaya ongkos idak kehabisan.

opss..lupe nk bgtau ape yang aku tambah tu..aku baru tambah SPOILER jenis MOGUN ke MUGON..hehe..die ade banyak jenis..cume aku minat yang ni je..sbb die nampak lebih sporti dan lebih menyerlah sikit..hehe...pastu aku ade tambah satu lagi yang bernama SENSOR murah je xde la mahal sikit..xpelah...sikit2 la ye..baru nk pakai keta sendiri kan...memang la kene slow2kan...ape lagi jom la merempit...hehe..nt aku senaraikan ape yang da aku bikin..hehe..ni sume sempena raya..
post signature

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO