25 October 2009

WiSh ExAm !!


selepas posting tuk temuduga MARA ritu, xdelah cerita baru atau menarik sangat pun. Alhamdulillah temuduga ritu berjalan lancar, cume dapat ke x tu aku xberharap pun, asalkan pengalaman yang diutamakan. klu mengharap nanti xdapat, lagilah sedih, betul x?

jadi skrg ni masa aku nk berblog or nk letak info2 yang menarik dulu macam mase aku kat JORDAN dulu, memang agak susah. klu dulu kat sana masa mmg banyak, jd skrg ni mmg keadaan susah nk mengizinkan. Alhamdulillah juga, sesi belajar dan mengajar sudah pun habis. jd skrg aku n de geng lebih tumpu untuk stdy exam yang agk banyak nk kene bace ni. cume bezanye mudah sikit sbb bahasa die melayu, cume letih la sikit nk bace ni sbb banyak ayt goreng dalam tu, menyusahkan nk cari isi penting..hehe..

cume baru ni ade pengalaman duduk dikerusi selama 5jam untuk mengexamkan pelajar ni untuk exam syafawi..patutlah klu tgk panel temuduga ni klu boleh dieorg ni mmg nk kite cpt2 ckp sbb mmg letih dan mati akal bile berhadapan dengan pelbagai manusia..cube la klu nk tahu..hehe

jd skrg ni aku tgh bersiap sedia unatuk mengistiharkan perang untuk exam2 aku ni, faito-OH. kawan sume..doakan kami yang exam ni supaya dimudahkan menjawab, soklan yang senang, markah yang bagus..xrugi doakan org lain..saham tu..ok
salam...

post signature

1 comments:

ape kesah,  Monday, October 26, 2009  

ok jawab imtiham bek2..moge kita dapat kejayaan yang cmerlang,amin...bittaufiq wannajah

p/s : nnti time imtihan nk duk sbelah,leh la skoding kerts die lau xdpt nk jwab..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO