06 November 2009

HoBiN JaNg HoBiN

Rasenye dah lame sangat aku menyepikan diri ni dari berblog ni..sebenarnye aku xkemane cume aku sibuk exam ni...cube korang bayang exam mase tige jam, dalam mase tige jam tangan xleh nk berenti untuk menulis...klu ko berehat sikit..memang mase memang xcukup..lagi-lagi klu korang berfikir bapak lama..maka korang akan kerugian masa yang macam emas itu..

effect lepas exam..tangan macam nk patah pastu lenguh gile..jgn ingt aku gurau tp benar..hehe..

ok, kembali kepada topik asal, walaupun ade exam..aku xkan lepaskan peluang untuk menyaksikan perlawanan bola Sepak Akhir N9 Vs Qlate ni..walaupun aku lahir Pahang, tp aku da sebati ngn Negeri Sembilan da..klu leh tukar tempat sijil kelahiran, aku da tukar da..hehe..tq n9 sbb kau memang best..

Nampak x tiket kat ats tu, ade enam tu..sok kitorang berkonvoi beramai-ramai memeriahkan suasana bola dibukit jalil tu..siap ade baju lagi KHAS tuk kau N9 tercinta..haha..aku harap dengan keangkuhan kelantan yang ada..NEGERI SEMBILAN menang..tipis pun jadilah, asalkan menang..( jgn marah ha..nt kne jual..haha)

ramai-ramai sok bawak alat panggang kite buat satey kijang..haha...walau apepun esok bagaikan PERANG Badar kat Bukit Jalil..klu Qlate kalah la...klu menang xkot, N9 bek2 belaka..haha


pada orang Kelantan jangan bace, nt bikin panas je..ampun maaf..saje nk gurau tuk sehari sebelum FINAL..pasni kite baik la balik..ok..

wish luck 4 N9..adios..
post signature

2 comments:

kampungku qlate,  Monday, November 09, 2009  

pas2 ade orang nazar kalau n9 menang..die pe ye..jom kte tgk....

hIrOsHiNaRi Monday, November 09, 2009  

haha..tgk je la...kampung mu banjjir..haha

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO