14 November 2009

BeBas

baru ni aku xsempat nk update langsung tentang kemenangan N9 yang UNDERDOG tu, alhamdulillah menang gak..memang malam tu yang sangat gamat dengan fanatik peminat team FAV la kata kan..klu aku nk cite kan malam tu mmg da basi jawabnya, xsempat nk update sbb mase tu ade dua lagi exam yang perlukan tenaga jari jemari ni..

bukan nk cite bola ke ape ke, tp iklan kejap, malam ni malam meraikan kemenangan N9 kat Dataran MPS ye, jemput datang beramai anjuran N9..ok..

sekarang ni aku da bebas da, da xde nk pikir mata pelajaran ke, mahupun kerja...sebab aku da cuti da..jd sape2 yang nk tawarkan aku keje yang berbaloi untuk bersama..kecek je ke kawan ni yang nk kumpul duit cepat-cepat yang nk kawin da ni..hehe..ok..

cuti ni akan ku manfaatkan mencari keje tetap tuk masa depan aku, family aku. bloggers lain yang ade lubang-lubang tu bak mai la tahu sikit..skrg ni payah nk cari keje..sekarang ni klu nk keje walaupun belajar sampai tahap dewa pun klu xberdasarkan teori ni memang xsah la..
ape teori die ni?

"semakin besar kabel, semakin banyaklah peluang kosong "

walau mcmane pun aku kene gak cari keje xkisahlah cmne...aku nk lawan gak teori ni klu xde kabel pun boleh..aku gune kabel lagi besar punye TUHAN sekelian alam ni..
"Ya ALLAh mudahkanlah aku mendapat kerja."

oklah..lepas ni akan banyak pembaharuan lagi dalam blog ni sempena cuti panjang aku ni..huhu
post signature

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO